Тема.
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Розпізнавання
геометричних фігур. Розв’язування
задач.
Мета.
Формувати в учнів навички усного додавання та віднімання двоцифрових чисел; розширювати знання про коло і круг;
вчити вимірювати радіус та діаметр кола
або круга; вдосконалювати вміння і
навички розв’язувати вирази і задачі, складати істинні
висловлювання.
Обладнання. Математичні вирази, малюнки, слайди, картки із завданням,
граф –
схеми до задач, лінійки, циркулі, загадки.
Тип уроку.
Урок – квест.
Хід уроку
I.Вступна
частина
1.Організація
класу
(Стукіт у двері. Лист учням 2-А класу)
-Діти, сьогодні День Святого Миколая. Вдома ви вже
отримали гостинці від Миколая, а нам він надіслав листа.
Любі,
милі, добрі діти.
Хай
вам завше добре буде.
Хай
кожного часу, кожної днини
Господь
вам поможе, в біді не покине.
По
землях далеких із краю у край поспішаю,
Я
вам на гостину дарунок посилаю.
Якщо
завдання всі мої виконаєте,
Подарунок
обов’язково
знайдете.
Залишаю
янголів своїх спостерігати,
І
корзину з подарунками шукати.
2.Актуалізація
опорних знань.
Завдання
від Миколая.
Завдання1. (
Усні обчислення)
Лічбу свою покажіть
Ланцюжок прикладів розв’яжіть.
85 - 4 - 21 + 14 + 6 – 40 + 18 =
50 + 26 – 4 – 12 + 28 – 80 + 9 =
Завдання 2
знайдете за рослиною, що росте в горщику біля дверей.
(Приклади – цукерки за №468 ст. 81)
Завдання 3.
-
Молодці, не підвели. Ось загадка №3
-Що ношу я у торбині
На гостинчики дитині?
(Задачі – слайди)
Цукерки – 76 кг Пряники – 38 кг Яблук -85 кг
Мармелад – 56 кг Печиво -62 кг Груш - ? на 15 кг <
На скільки менше? Скільки разом?
3.Каліграфічна
хвилинка
Завдання 4.
Попрацюйте в зошиті, а завдання знайдете, розгадавши про що іде
мова.
Воно міцне та важке, його складно розірвати, хоч і
легко розбити. Найважливіша ознака, що воно прозоре. Виготовляють його із
піску, вапна, додають карбонат кальцію.(скло –вікно)
1 рядок: записати числа четвертого десятка.
2 рядок: збільшити числа на два десятки і записати.
II.Основна
частина
1.Робота
над задачею №469
Завдання 5
знайдете під моделлю нашої планети (глобус)
2.Пояснення
нового матеріалу за вправами №№ 470 – 473
Завдання 6.
Загадка.
Біжить Антошка,
А за ним сороконожка.(Поїзд)
Виконайте
завдання на с. 82 підручника.
3.
Практична робота в зошитах.
Завдання 7
шукайте (загадка)
Мене б’ють,
та я не плачу,
А ще тільки вище скачу. (М’яч)
-
Накреслити коло радіусом 3 см. Знайти
діаметр цього кола.
III.
Розвиток математичних умінь.
1.
Самостійна
робота.
Завдання 8. Загадка. В кожному класі я вишу і дітей
писати вчу.
Завдання знайдете, відкривши (дошку).
6 + 19 = 40 – 7 = (40 – 24) + 30 =
35 +18 = 25 – 8 = 90 – (36 + 15) =
46 + 17 = 56 – 29 = 90 – 36 + 15 =
IV.
Підсумок.
Завдання
– побажання.
Будьте добрі й завжди щирі,
Живіть в злагоді і мирі,
Мамі й тату помагайте,
Менших себе не чіпайте.
Вчителям у поміч будьте,
І мене ви не забудьте.
А дарунок мій шукайте,
Там, де пальто й шубки вішаєте. (Вішалка.)
(Діти знаходять корзинку з цукерками.)
V.
Домашнє завдання.
С.83, №475
Немає коментарів:
Дописати коментар