пʼятниця, 12 січня 2018 р.

Новорічна вистава 2018

Результат пошуку зображень за запитом "новорічні картинки"Новорічний сценарій 2018
Ведучий  Увага! Увага! Вже час розпочати –
В палацах і школах нам свято зими.
Веселе, щасливе і радісне свято
На нього чекаєм давно уже ми!

Ведучий  Прийшли до нас з ялинкою гарнесенькі деньки –
Палають поміж голками барвисті зірочки,
Вогні блищать яскраві і разом «гомонять»,
Веселі подарунки – це радість для малят.
Ведучий  Здрастуй, свято новорічне,
Свято ялинки і зими,
Щиро вас запрошуємо
На ялинку ми!
Ведучий  В повітрі чути музику чарівну,
Дзвенить сніжинок гомін золотий.
Всім – добрий день і щирі привітання –
Стоїть вже на порозі рік Новий!
Ведучий  Вже близько Новий щасливий рік!
Сніг і час долаючи, спішить на наш поріг.
Лунайте спів і музика, бо чудо вже збулось –
До нас ідуть Снігуронька і щедрий Дід Мороз!
Давайте їх покличемо!
(Під музику з’являється Баба Яга.)
Баба Яга. Добрий день, малята!
Милі зайченята!
Як я рада, як я рада,
Що потрапила сюди!

Та-ааа-ак! Перевелися джентльмени! Обіцяв вчасно на таксі приїхати, а й досі немає! Ой, шумить і гуде, мабуть милий іде…
(З’являється Кощій Безсмертний на скейті.)

Баба Яга. З’явився – не запилився! Хоч би своє таксі на заправку поставив!
Кощій. Та я зараз!
Баба Яга. (співає) А я сьогодні довго – довго наряджалась,
До тебе, милий мій на рандеву збиралась-
На мені туфлі ті, що взула і забула,
Із секунд- хенду гарну юбку одягнула.
(Підходить до Кощея Безсмертного, сміливо бере його під руки і вони разом танцюють танго.)
Кощій. Ой, бабо, закрутила ти мені голову, що я й забув, чого сюди приїхав.
Баба Яга.  Ну ти як здрастє! Як ото в пісні «Что-то с памятью моєй стало». Сьогодні ж свято!!!   Новий рік!
Ведучий   Ми вас до себе на свято не запрошували!
Кощій. А ми самі як запрошення!
Баба Яга. (кривляється) А наш літак летів, колеса терлися, а  ви не ждали нас, а ми приперлися!
Ведучий  Ну це справді, якась нечиста сила!!!
Ведучий А я чула, що вся нечиста сила зникає разом зі святковими новорічними щедрівками і піснями.
Пісня « Під Новий рік»
(Під час пісні Баба Яга і Кощій зникають)
 Сніжинка  В чудеса не вірять люди,
Бо відомо всім давно,
Що чудес ніде не стріти,
Крім казок і крім кіно.
Але, раптом, так буває:
У найкращий день зими
Чудо в гості завітає –
І повірим в чудо ми!
Сніжинка Нині свято новорічне,
Але свято це –  незвичне.
Всі казки разом збираються,
Круг ялинки зустрічаються.
Можуть трапитись, доречі,
Зовсім незвичайні речі.
Ось послухайте, будь-ласка,
Розпочинаємо зимову казку
Автор: Жили-були багато літ, Дід, Баба і Мурчик-кіт.
 Жили дружно, не тужили, один одного смішили.
Дід « Бабо, Новий рік надворі, що там у нас у коморі?
  Їсти хочу, от біда, спекла б, Бабо, колобка...
  Стіл святковий накривай, Колобка сюди давай!»
Баба: « Я б спекла, хіба ледача, не така у мене вдача,        
   борошенця лиш нема, не позичить і кума.»
Дід: « Піди-но, бабо, у стару хижку, назмітай борошенця хоч миску.
  Заміси тісто гарненько, спечи колобка швиденько...»
 Автор: Мурчик хвостиком махає, Бабця Діда тишком лає.
   Пішла в стару хижку, назмітала борошенця миску.
 ... замісила тісто гарненько, спекла колобка швиденько.
   Потім пішла  в хатину, запнула святкову хустину.
  ...а дід злий, голодний, довго чекати незгодний...
Дід: «Бабцю люба, Бабцю мила, вже чекать мені не сила,
 Як поклала б на вікно, то поїли б вже давно».
Баба:  «Чого ти, Діду, такий впертий, хто тебе крім мене стерпить.
  Новий рік будем чекати, тоді колобком ласувати.»
Автор:  Мурчик голосно муркоче, Бабця Діда годувать не хоче,
  А рум’яний Колобок з підвіконня скок та скок,
  Покотився у лісок, зачепився за пеньок...
  В лісі зустрів Зайчика, Зайчика-стрибайчика.
Зайчик: «По дорозі я стрибаю, бо стрибучі ніжки маю,
 Довгі вуха, куций хвіст, сам маленький я на зріст,
  Щось давненько я не снідав, не вечеряв, не обідав,
  З’їв би зараз я морквинку, бурячка чи картоплинку,
   З’їв би з маком пиріжок... О, привіт...це ж Колобок!»
Колобок: «Не їж мене , Зайчику, не їж, пострибайчику.
 Послухай мою пісеньку, бо покличу Лисеньку.» (Колобок співає пісеньку)
«Я, рум’яний Колобок .по дорозі скок та скок,
Бабця в печі мене спекла, Діду їсти не дала,
от від них я і утік, але чогось страх зустрів..,
Мабуть до них повернуся, у коморі зачаюся,
Ну а потім ...розберуся....! Ух!»
Автор: Лиш від Зайчика сховався, знову на гачок попався,
  Вовчик виринув із гаю...
Вовк «Зараз тебе упіймаю...
Сірим Вовчиком я звуся, я-нікого не боюся.
 Ну хіба що є Ведмідь, та Лисичка-рудий хвіст.
 Ну й хитрюща ця кума, рибку з’їла, мені нема.
  Ой, голодний я, ой, злий, хоч сідай та в небо вий.»
 Колобок: «Не лови, Вовчику, не лови, краще сядь під дерево, посиди,
 Про життя-буття подумай, мою пісеньку послухай.»
(Колобок співає пісеньку)...
Автор: Під деревом Вовчик зажурився, Колобок далі покотився...
 ...Бджоли весело гудуть, меду дарма не дають,
 Ведмідь ноги ледь волоче, Колобок в халепу вскочить.
 Ведмідь: «Тупу-тупу, я, Ведмідь, тупу-тупу,я-набрід,
  Ледве ноги волочу, ой, я зараз закричу,
  Дуже хочу меду я, розболілась голова,
 Чую, чую носом я, десь тут поряд смакота.»
Колобок: «Не сумуй, братику, не сумуй, заспіваю весело, сум вгамуй...»
 (Колобок співає пісеньку...)
Автор: Ведмідь пісеньку послухав і за вухом лиш почухав,
 Колобок же не дрімав і чим швидше утікав.
 Та недовго він радів,  Півня на дорозі стрів.
 Півень: «Я-дизайнер від природи, маю розум, маю вроду,
 Кого хочеш-одягну, на додачу й масаж зроблю,
Тільки б трішки перекусить, щоб потім розум свій хвалить.»
Колобок: « Чого це  Півень тут гуляє, мені Лиску стріти заважає,
 А вирядивсь, розфарбувавсь, ти часом головою ніде не вдарявсь...ха-ха!
Ти також хочеш мене з’їсти?, нема пенька, щоб гарно сісти.»
 Півень:
«Я, до речі, на дієті, на квасолі й винігреті,
 і не їм я мучного,та ще й Колобка такого,
 і не збираюсь тебе їсти, швидше хочу за новорічний стіл сісти,
 додому хочу повернутись, на  тині весело гойднутись.
можу й тебе з собою взяти, якщо не будеш з мене сміятись.»
(Колобок співає пісеньку)
Автор: Колобок же не дрімав, а чим швидше утікав,
 Та недовго він радів, Лиску під кущем зустрів.
  Лисичка:
«Я-Лисичка, я-сестричка, кажуть хитра я кума,
 Я і Діда піддурила, рибку всю його поїла,
  Я і Вовка підвела, в ополонку завела,
  Ось іду на полювання , щоб добуть собі снідання.»
Колобок:
 «Не лови, мене, Лисонько, не їж, мене, голубонько,
  Дуже довго я блукав, зачерствів, боки прим’яв,
  Краще пісню заспіваю про свою пригоду в гаю..».
 (Колобок співає пісню)
Лисичка:
«Пісня гарна, лиш біда, зовсім я уже глуха,
 Проспівай ще раз, Колобку, та у мене на носику!»
Колобок:
«Я цю казку, Лиско, знаю, що з’їси мене...поважаю,
 Тож ти слинку не ковтай, язика свого сховай,
 Агов, Лиско, прощавай!!!»
Лисичка:
«Ну і Колобок попався, мене зовсім не злякався,
Зробив з мене дурочку, піду знайду курочку,
Або рибку десь дістану, може красти перестану.
Новий рік уже на носі, а я ще голодна й досі!»
 Автор:
Тож веселий Колобок по дорозі скок та скок,
Так щиро він зрадів, що від Лисички швидко втік,
Котиться собі, скакає, свою пісеньку співає.
...Але що це там в кущі, шарудить все і тріщить?
Що за шум? Що за гам? За ялинкою хто там?..
Щось мохнате і хвостате, може воно ще й рогате?
Колобок: «Не їж мене я вже співаю, хоч і голосу не маю...»
 Собака:
« Гав – гав -гав - не бійся, друже, тебе не з’їм,
Спішу я дуже у кожен дім,
Бо новорічний символ я і моя  собача сім’я,
Тато, мама, сестра, брат, у цьому році кожен рад,
Бо принесем ми у оселі, радісні пісні й веселі. 
Море щастя, море втіхи для усіх на світі діток.»
 Котик:
Ось і казочці кінець, а хто слухав-молодець...
Щаслива Баба, радий Дід, що Колобок до них прибіг,
Лисичка рада, Зайчик теж, Ведмідь підскакує без меж...
Півень з  Собакою здружився, Мурчик -  солодко умився,
Вовк від радості співає що  таки не голодає...
Ведучий. Тож радійте, друзі, щиро,
 Новий рік стрічайте з миром...
Ведуча. Рік Новий… Наше щастя безкрає
І глибоке, як неба блакить…
По-новому хай пісня лунає,
По-новому хай пісня дзвенить.
 Ведуча. З Новим роком вас вітаєм!
Щастя, долі вам бажаєм.
У щасливій вашій хаті
Щоб були ви всі багаті
Промовляєм з кожним кроком:
З новим щастям, з Новим роком!
Пісня « З Новим роком »

Немає коментарів:

Дописати коментар