Тема:
СКРИНЬКА УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК.
ЛИСИЧКА-СЕСТРИЧКА
Мета:
учити учнів свідомо і виразно читати казки; розвивати вміння виділяти в тексті дійових осіб, давати їм характеристику;
оцінювати вчинки героїв; виховувати чесність, порядність.
Обладнання:складова
таблиця,аудіозапис, фотозображення
Хід
уроку
I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.МОВНА РОЗМИНКА
1.Робота над скоромовкою
Бук бундючивсь перед дубом,
Тряс над дубом бурим чубом.
Дуб пригнув до чуба бука —
Буде букові наука.
2.Гра
«Слово навпаки»
Куж, куж, куж – (жук, жук, жук).
Виж, виж, виж – (жив, жив, жив).
Жув, жув, жув – (вуж, вуж, вуж).
Не тужив.
3.Гра «Додай літеру»
Слова спокійно жили в книжці,
В яку вдалось пробратись мишці.
Вона початки відкусила,
У себе в нірці схоронила.
(Л)_исичка, (к)_урочка, (к)_ачечка, (я)_ір’ячко,
(х)_востик.
4. Розчитування
(Складова таблиця №3)
III.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Інсценізація казки «Колобок»
IV.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ
1.Упізнайте казкового героя!
Хто у нас така гарненька,
Білогруда та руденька?
Миші, зайці, не баріться,
Бо вполює вас…лисиця!
Лисичка-сестричка — це одна з найулюбленіших героїнь
українських народних казок. Про неї складено багато переказів.
2. Показ зображення лисички
Продовжте речення.
Лисиця — руда... (хитра, спритна, підступна,
пишнохвоста, білогруда...)
Сьогодні ми почнемо читати українську народну казку
«Лисичка- сестричка».
V.СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО
МАТЕРІАЛУ
1.Слухання аудіозапису казки з показом слайдів
Хто головний герой казки?
2.Словникова робота
Фізкультхвилинка
3.Читання казки учнями «ланцюжком»
4.Аналіз змісту казки з елементами вибіркового
читання
Що вдалося вкрасти лисичці?
Куди лисичка попросилася переночувати?
Як вона вмовляла господарів?
Які слова добирала?
Що зробила лисичка вночі?
Що почала вимагати у хазяїна?
5.Читання казки за особами
6. Розповідання учнями продовження казки за
малюнками, уміщеними на першому форзаці підручника
Вправа «Мікрофон»
8. Поділ казки
на частини.
Придумайте назви до частин.
Порівняйте, із чого почала лисичка обмін і чим
завершила.
Чи подобаються вам учинки лисиці?
Як ви їх оцінюєте?
Чи відповідає змісту казки приказка «Міняв тихо —
виміняв лихо»? Поясніть свою відповідь.
VII.
ПІДСУМОК УРОКУ
Яку казку читали на сьогоднішньому уроці?
Хто є головним персонажем цієї казки?
Назвіть інших персонажів казки.
Чого вчить нас ця казка?
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Переказувати казку.
Немає коментарів:
Дописати коментар